Living the good life - Reisverslag uit Sydney, Australië van Annabel - WaarBenJij.nu Living the good life - Reisverslag uit Sydney, Australië van Annabel - WaarBenJij.nu

Living the good life

Blijf op de hoogte en volg Annabel

22 Oktober 2014 | Australië, Sydney

Alohaa luitjess,

Weer iets meer als een weekie voorbij dus daar ben ik weer!

In Nederland het huis nog onder controle of waaien de dakpannen er onderhand af?

Jullie zijn dit keer niet de enigste, ik denk dat jullie deze storm van jullie vriendelijke vrienden (inclusief mij) aan de andere kant van de wereld te danken hebben. Wij hadden hier vorige week dinsdag namelijk een grote storm. Mijn god. En tjaa als je het nieuws niet zo goed volgt waarin ze zeggen dat je binnen moet blijven dan loop je daar midden in. De regen leek net een waterval met hagel. Ja je leest het goed Hagel terwijl overdag het zonnetje scheen. De wind was ook niet te zuinig ik werd lichtelijk meegenomen maar gelukkig waren er meer avonturisten als ik die dit graag mee wouden maken. Ik kan je vertellen over een brug lopen met een storm en hagel is niet super leuk maar ach bekijk het positief ik ben weer een ervaring rijker en ik leef nog. Het was overigens de heftigste storm in 2 jaar waar mevrouw in liep.

Woensdag kwamen mijn geliefde collegas op het idee om me mee te nemen naar de sportschool. Lesje Bodycombat, appeltje eitje toch? Gelijk na werk lekker wandelen over darling harbour naar de sportschool om vervolgens te gaan vechten met lucht. Omdat ik iets minder ervaren was dan mijn collega's raakte ik soms iets meer dan alleen de lucht maar ach alle mensen in de sportschool zijn bikkels dus die kunnen gelukkig wel tegen een stootje. Vooral de mensen hier in de sportschool pfieeeuww popeye is er niks bij.

Vrijdag was mijn General Manager jarig. Normaal vieren ze dat met hun team gewoon zoals elke verjaardag wordt gevierd en dan met alle general managers wat formeler met een 'wat' grotere taart en veel drank. Gelukkig is mijn General Manager niet zo van dat formele en wilde ze alles tegelijk doen. Vrijdagmiddag half 4 kwam de inroom dining binnen in ons kantoor met een taart waar je U tegen zegt, champagne en nog wat andere drankjes. Niks te klagen! Onder het genot van een lekker glaasje champagne en een stukje chocoladetaart (goeie combi) brachten wij, samen met de andere general managers, in stijl de laatste uurtjes voordat het weekend begon door. Ook ontving ik vrijdag nog een Thank You card van mijn collega omdat ze vind dat ik hun super goed help en het erg goed doe (dit zijn niet mijn woorden zie foto voor het bewijs). Lekker bezig!!

Vrijdagavond was het tijd voor de Marquee. Jurkjes aan, hakjes aan, lipjes getuit, borstjes vooruit en gaaaan! Annie had ff gefixt dat we op de gastenlijst stonden, FREEE ENTREEE!!! Dat betekend extra moneyy voor de drankjes:) En tja laten we zeggen dat ik het aardig naar mn zin had..

Zaterdag rustig dagje. DACHT IK. Daar kwam mijn vriendelijke engelse vriend weer aan met al zn vrienden die hadden bedacht om bij ons te gaan lunchen met zn alle. De worsten en borden vlogen door de keuken. Maarrr het was lekker! S'middags even wat cocktails en wijntjes gedronken bij een rooftop bar in Darling Harbour, doe eens gek joh! Savonds, om deze dag af te sluiten, gingen we naar Chinese Laundry. NEEE niet om onze chineese was te wassen maar om wat dansjes te wagen en wat drankjes te nuttigen. Eerst thuis even flink moed in gedronken en toen hoppphopp voetjes van de vloer. Gelukkig staat mijn geliefde roommate bij de deur en liet ons gratis binnen, TJAKKAAA weer 30 dollar verdient. Chinese laundry was gelukkig niet zo Chinese als ik gedacht had en het was wederom weer een prima avondje.

Zondagmiddag BBQ bij Louise en Holly. Het was super lekker weer dusss lekker in de zon gechillt op hun super mooie balkon en gezellig met zn alle gegeten. Om 7 uur werd het toch wat frisser dus binnen nog even een afzakkertje of twee.. en toen was het alweer tijd om mezelf voor te bereiden op een lekker drukke maandag.

WELCOME DAY JEEEJJ. Ik mocht weer alle frisse maandagochtend blikken vastleggen, de nieuwe mensen rondleiden en de director of L&OD spelen. Dinsdag was het weer tijd om een werknemer van de maand te kiezen onder het genot van een lunchje. Lees rennen met de microfoon naar de juiste manager. Is soms nog een aardige opdracht maar leuk om te horen hoe trots de managers op hun werknemers zijn. De winnaar was zo trots dat hij begon te zingen I did it my way... Zo mooi om te zien hoe vrolijk en blij iedereen is. Na dit alles mocht ik gelukkig ook nog genieten van een geweldige lunch samen met mij collega's terug kijkende op een bijzondere Star Awards.

Vandaag had ik gelukkig tijd om adem te halen. Just a normal day at the office.

Jullie reacties blijven leuk, Thanks.

Ik ga me alweer klaar maken voor de donderdag, bijna weekeend...

Cheeerss!!
XOX

  • 22 Oktober 2014 - 17:38

    Tonny:

    Welke storm? Waar? Niets van gemerkt, ahum.
    Leuk om te lezen dat je zoveel leuke, gezellige en spontane mensen om je heen hebt. Zou dat komen omdat je zelf ook zo'n gezellige kwebbelkous bent?
    Vandaag hebben wij ons maar op een stukje koeienmarkt gestort, we moeten toch iets doen. Het weer viel alles mee. Ook deze dag hebben wij weer veel geleerd, wat? Dat vertellen wij je wel een keer als je weer in Nederland bent.
    En aankomend weekend ga ik ook weer eens kijken of het mij lukt om jou levensstijl hier in dit kikkerlandje toe te passen.
    Geniet van je tijd in Australië.

    Groetjes Tonny

    P.s. Jou naam is toch niet Leeuwan of Löwhen maar gewoon Leeuwen ;-)

  • 22 Oktober 2014 - 18:43

    Marije:

    Nooouuuu, vanochtend zat ik op de fiets naar de bakker (in Vianen, dus gelukkig maar een klein stukje!) en toen reed ik op de dijk... KOUD! dat het was joh! Brrrr.....
    Hahahahah ik hoor het al... jij hebt je heel erg vermaakt daarzo in die sportschool, hahahaha.
    Hé, jij had toch zo'n drukke baan?... hihihi ik lees nu al een paar keer, drankje doen onder het werk hahaha, dat klinkt niet verkeerd hoor Annie! :P
    Zo te horen heb je het nog steeds naar je zin! Mooooi!!

    XXXX
    Marije.

  • 22 Oktober 2014 - 23:28

    Marijke:

    Zooo....mejuffrouw Annie....zo te lezen bevalt dit leven jou wel. Tjonge, je valt van de ene lunch in de andere bbq...en van feessie naar feessie. Maar goed dat er nog een paar dagen van werken tussen zitten.
    Maar....geniet ervan nu t nog kan, meis. Elke ervaring is er weer een! Gr. Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Annabel

Een half jaar stage lopen in Sydney

Actief sinds 16 Aug. 2014
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 8097

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 23 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: